/

Isnin, 25 April 2011

Door Gift ~ Cheesetart


inilah size beso yg mdm chio tempah tu..size 8cm..


500 pcs shell yg telah siap..

berbagai filling strawberry/blueberry/kiwi/orange


door gift yg telah siap dipacking..






inilah cream cheese yg sedap utk cheesetart...
ring..ring..ring..ini kak hanizah ke..saya mdm Chio dr sek SASER nk wat tmpahan cheesetart utk door gift dr pihak sekolah utk jemputan VIP sebyk 250 pkt...nk size yg beso2 ye kak..saya x  nak size yg kecil2, nnt x menarik..tolong watkan sebyk 250 pkt dan didlmnya isikan sebyk 2 pcs...wah...rezki dtg lg..klu 250 pkt bermakna semuanya sebyk 500 pcs lah ye...size beso2..??adoiii....bleh ke wat..??terpaksalah nmpaknya tutup kdai menjahit, 2 hari fokus membuat shell cheesetart.... smpai naik kematu tgn...tp itu 1 cabaran dan menuntut penuh kesabaran..akhirnya,siap gak mengikut masa..seronok bila ckgu tu memuji cheesetart saya..sedap..n crispy..iye ke..??betul ke..??.nnt, klu ada apa2, saya order lg ye kak hanizah (kata2 mdm Chio ketika berjabat tgn..)..thanks mdm...moga2 ada rezki saya lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...